måndag 11 mars 2013

Bilbarnstol

Nu har jag hittat en barnbilstol som skulle passa jättebra till Hugo. Det är en Acta Graco, Cosmic Comfort S.
Den fungerar ända upp till 25 kg, både framåt och bakåtvänd. Den är lätt att montera, lätt att spänna fast barnet i, och dessutom superfin. Den vi har nu skall fungera till barnet är 4 år, när jag skall sätta fast Hugo som är en liten 2,5 åring så får jag ta i för kung och fosterland och kämpa rejält, för att till sist lyckas få fast bältena. De räcker inte till, de är för korta, och så påstår de att den kan användas ända upp till 4 år. Nej, nu vill jag ha denna fina barnbilstol! Man kan även köpa till sparkskydd och bilspegel, vilket är bra om man har barnet i baksätet. Stolen fungerar både i fram och baksäte, jättebra! I och med att den är så lätt att montera kan man ju enkelt förflytta stolen efter behov.
Är du också på jakt efter en barnbilstol eller något annat till ditt barn, så tycker jag du skall kika in till Annas babyshop, där hittar du det mesta till barnen, olika märken och massor att välja på.

Just nu har The life of Yarp en tävling med en toppenvinst från just Annas babyshop
"Jag tävlar hos The Life Of Yarp om en svart Carena Sulky Lieback Lux (värde 749kr) från Annas Babyshop!
Var med du också, tävla här."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar