söndag 10 juni 2012

Brio Race Sulky 23/6

Just nu har Millah en toppentävling på sin blogg, man kan vinna en Brio Race Sulky från  Annas Babyshop
Tänk om jag har turen att vinna denna drömvinst, då skulle Hugo få en splitter ny vagn att åka i. I och med att min dotter är ensamstående med Hugo har hon köpt det mesta begagnat, och det är ju jättebra. Men det skulle vara oerhört uppskattat att få en splitter ny vagn, som de dessutom kan ha i flera år, och som faktiskt är en Brio, som jag hade till mina barn när de var små. En säker, praktisk och tålig vagn.  Vill ni gå in och titta på flera olika fina vagnar, så klicka er in på denna sulkysida
Nu håller jag alla tummar och tår att jag har turen med mig i denna fina tävling!

2 kommentarer:

  1. Hej! Du har tidigare deltagit i en utav mina tävlingar så just därför skriver jag till dig igen. Jag har nämligen publicerat en ny tävling som jag vill tipsa dig om! Denna gång kan du vinna ett solpuder från Dermosil som är mitt absoluta favoritsolpuder. Här är tävlingen: http://modeflickan.se/alvaasp/2012/06/11/tavling-vinn-solpuder-fran-dermosil/

    SvaraRadera
  2. Nu är vinnaren i Goodiebag tävlingen presenterad, kom in och se om det är du :)

    SvaraRadera