måndag 19 mars 2012

Wigglekart 2/4

Jag tävlar hos Annika om en wigglekart från  Minimango.se

4 kommentarer:

  1. Sv Jättekul att du är med och tävlar om en Wigglekart hos mig :) Vinnaren kommer kontaktas både genom blogg och mail, så håll tummarna :)

    SvaraRadera
  2. Hej söta du! :)
    Har dragit ihop en söt tävling i min blogg & jag skulle verkligen bli jätte glad om du ville delta :)
    direktlänk: http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara.html#comment

    SvaraRadera
  3. Tävlingen du är med i är nu avslutad. Ta en titt i bloggen & se fall du är vinnaren!
    Om inte annat finns det en annan tävling igång i bloggen & fler på g!

    / Södermanlands största bloggerska

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Nu har jag presenterat vinnaren av presentkortet från Plastisock. Kom in och se om det var DU som vann :)

    Hoppas du har en underbar dag!

    KRAM

    SvaraRadera